Veelgestelde Vragen

Bestellen & Betalen

V: Welke betaalmethoden accepteren jullie?
A: Wij accepteren alle gangbare creditcards en betaalpassen, evenals PayPal, Apple Pay en Google Pay.


Levering

V: Waar leveren jullie?
A: Op dit moment leveren wij uitsluitend in Nederland.

V: Wat kost de verzending?
A: De verzendkosten worden berekend bij het afrekenen, op basis van uw locatie en de grootte van de bestelling.

V: Hoe lang duurt de levering?
A:

  • Verwerkingstijd: 1–2 werkdagen

  • Verzendtijd: 4–6 werkdagen

  • Totale geschatte levertijd: 5–8 werkdagen

U ontvangt een track & trace-code zodra uw bestelling is verzonden.


Retouren & Terugbetalingen

V: Wat is jullie retourbeleid?
A: U kunt uw bestelling binnen 30 dagen na levering retourneren. Artikelen moeten ongebruikt zijn en in originele staat en verpakking.

V: Hoe retourneer ik een artikel?
A: Neem contact met ons op via onze contactpagina onder vermelding van uw ordernummer. Wij sturen u de retourinstructies en een retourlabel.

V: Zijn er retourkosten?
A: Nee, retourneren is volledig gratis. U ontvangt van ons een vooraf betaalde retourlabel en er worden geen kosten in mindering gebracht op uw terugbetaling.

V: Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
A: Terugbetalingen worden binnen 7 dagen verwerkt nadat wij uw geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen.

V: Kan ik een product ruilen voor iets anders?
A: Ja, u kunt een product ruilen als het ongebruikt is en in de originele verpakking zit. Ruilen is mogelijk binnen 30 dagen na levering.

V: Hoe ruil ik een artikel om?
A:

  • Neem contact met ons op via de contactpagina en geef aan welk product u wilt retourneren en wat u in ruil wilt ontvangen

  • Wij controleren de beschikbaarheid en begeleiden u door het ruilproces

  • Een retourkost van £7,25 is van toepassing

  • Zodra wij het originele artikel ontvangen, verzenden wij het vervangende product of verwerken wij een terugbetaling/prijsaanpassing indien nodig


Showroom

V: Hebben jullie een fysieke showroom?
A: Op dit moment niet. Wij zijn momenteel een online-only winkel, maar geven u graag digitaal advies en productinformatie.


Productvragen

V: Worden er lampen (lichtbronnen) meegeleverd?
A: De meeste van onze lampen worden geleverd zonder lichtbronnen, tenzij anders vermeld in de productomschrijving.

V: Kan ik een dimmer gebruiken met jullie verlichting?
A: Veel van onze lampen zijn dimbaar, maar dit hangt af van de lamp en fitting. Controleer de productspecificaties of neem contact met ons op als u twijfelt.


Technische ondersteuning

V: Mijn product is beschadigd of incompleet aangekomen – wat nu?
A: Neem binnen 48 uur na levering contact met ons op en stuur foto's van het probleem. Wij regelen zo snel mogelijk een vervanging of terugbetaling.

V: Ik heb nog vragen – hoe neem ik contact op?
A: Gebruik onze contactpagina om met ons in contact te komen. Wij streven ernaar om binnen 24 uur op werkdagen te reageren.

Contactgegevens

Adres: Thaalweg Oost 28, Echt, 6102EB, The Netherlands
Telefoon:
 +31 610378137
Email: info@lightsandhome.co.uk

Bedrijfsnaam: Rettob Jiang Enterprises
Bedrijfsnummer: 92937837
BTW: NL866223071B01

Klantenservice Openingstijden:
Maandag tot Vrijdag: 9:00– 18:00
Zaterdag: 10:00 - 17:00

We streven ernaar om binnen 24 uur op uw vraag te reageren!